Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tu trochę drewnianych inspiracji i niesamowite iluzje. Zapraszam.

niedziela, 23 marca 2014

WIOSNA

Witam. Ptaki nucą, że wiosna choć kwieceń plecień przed nami. Drzewa też już się budzą, zdrętwiałe sztywne gałęzie wilgotniejąc na deszczu robią się zielone więc chyba będzie dobrze. Chciałem wam pokazać moje zwariowane krętliki które szalały na ostatnich wiatrach, kręcąc się jak szalone i połyskując w przebijającym się słoneczku tworząc fajną iluzję.  Zrobiłem też budkę lęgową, może jakaś parka ptaszków się skusi na mały domek na skraju ogrodu. Pozdrawiam i dziękuję za ostatnie komentarze.


6 komentarzy:

  1. Świetne są te Twoje krętliki i jaka piękna dekoracja, jeszcze takich nie widziałam . A na budkę na pewno znajdą się amatorzy, więc pewnie niedługo będziesz miał w niej parkę ptasich lokatorów. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i oryginalne ozdoby :) I budka też super :) U mnie ostatnio była walka o jedną budkę pomiędzy szpakami a sikorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te skrętniki, muszą fajnie wyglądać na wietrze. Widziałam plastikowe kolorowe, ale Twoje to coś!
    Budki i my budujemy, ciekawe czy zostaną zasiedlone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usually in that case, this would function similarly to an affiliate deal, where you get
    to keep most of the revenue from the sale, while the mobile phone company gets a small commission for
    selling the game to the end user and billing them for it.
    Even the display screen allows you to read and view more lines of
    an email and contents of a webpage in a single view with less scrolling.

    Sixth is the Mint that supports to organise your financial transactions.


    Also visit my web blog - Respawnables Hack

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic site. A lot of useful information here.

    I'm sending it to some pals anss also sharing in delicious.
    And obviously, thank you for your sweat!


    Sttop by my web site pediatric stethoscopes

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka nie wiem jak ty ale ja kocham przyrode i wiosnę. A teraz paździenrik nastał i ciągle pada deszcz. No i cóż poczac mam skoro nie mam nic przeciwdeszczowego/ Najchętniej to bym zrobiła coś w stylu, kupno spółki no ale wiadomo, nie kupię. Heheh taki żarcik. No nic, idę po parasol i idę do domu, bo nie ma co czekac na to aż przestanie padać deszcz.

    OdpowiedzUsuń