Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tu trochę drewnianych inspiracji i niesamowite iluzje. Zapraszam.

niedziela, 26 maja 2013

Piaskownica

Witam wszystkich, dużo się dzieje i ciągle brak czasu. Ostatnim moim nowym dziełem była piaskownica. Dziękuję wszystkim za ostatnie komentarze.

 

 W tym tygodniu spadło dużo gradu ummie, to zdjęcie jest robione ok. pół godziny po odejściu burzy.




Dostaję dużo wyróżnień i bardzo za nie dziękuję lecz nie mam czasu aby ich odebrać na razie. Praca przy drzewkach pochłania mój czas. Pozdrawiam wszystkich.


13 komentarzy:

  1. Super piaskownica :)
    Ostatnio często przebywam w swojej :) to znaczy moich dzieci :))) i z najmłodszym synem robimy duuuużo babek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, O jaka fajna piaskownica, z pewnością każdy dzieciak chciałby się w niej bawić. Niepomalowana również wzbudziła moją wyobraźnie jak można byłoby ją pięknie kolorowo pomalować. Zaskoczyłeś po raz kolejny swoją bardzo precyzyjną i dobrze wykonaną pracą. Tyle gradu? Mam nadzieję że drzewka nie ucierpiały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D Oczywiście, że możesz skorzystać z pomysłu na brzozowe świeczniki! Nie przywłaszczam sobie patentu na nie :D
    A piaskownica - bajka! Ostatnio zabrałam swoją Córkę na pirwszą wizytę na ciepłym piaseczku (ma niecałe pół roczku) i była po prostu zachwycona, kiedy zanurzyła w nim bose stópki! Dlatego mam nadzieję, że latem podobna piaskownica zawita u dziadków na ogródku :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna piaskownica, precyzyjnie zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na piaskownicę. Zrobiłeś ją perfekcyjnie.
    Zaskoczyłeś mnie tym gradem. czy zrobił spustoszenie w roślinach?
    Ciągle wszyscy cierpimy na brak czasu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tują nic się nie stało lecz truskawki ucierpiały bardzo a szkoda bo zbiory niedługo się szykują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna piaskownica:)A czas to i mnie gdzieś ucieka i nie wiem gdzie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj majstrze, widzę,że nie próżnujesz:Tak , wiosna mamy najwięcej pracy w ogrodzie i brak czasu na przyjemności jak blogowe odwiedziny:))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam i się jak zwykle zachwycam, nie tylko piaskownicą ale wszystkim co pokazujesz. Zmyślny z Ciebie MEN!!! Pozdrawiam cieplutko i niestety deszczowo, u mnie za oknem leje, aaaaaa, szkoda gadać, jak patrzę na Twoją piaskownice to jaśniej mi się robi na sercu, może wreszcie słoneczko na dłużej do nas zawita!
    Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, że mnie odwiedziłeś. Piaskownica by była świetna dla mojej młodszej wnuczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakubie, bardzo dziękuję za odwiedziny.
    dziękuję, że nie zapomniałeś.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakubie, bardzo dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń