Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tu trochę drewnianych inspiracji i niesamowite iluzje. Zapraszam.

wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosenne grillowanie

Witam wszystkich. Wiosnę mamy całą parą więc trzeba przygotować ławki, krzesła i stoliki na wieczorne Polskie grillowania. Oczywiście wszyscy są zaproszeni miejsca nie braknie. W tamtym roku też robiłem ławki tyle, że duże. Niby taka  ławeczka a zużyłem do spawania 6 metrów ceownika bo nogi to tak jak do dużej ławki. Tą ławeczkę stworzyłem na romantyczne wieczory przy ognisku z moją dziewczyną. A parę podobnych kupili inni romantycy.   Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami. Pozdrawiam wszystkich.

10 komentarzy:

  1. Taka superowa ławeczka i stolik, rzeczywiście idealnie pasują na romantyczne wieczory przy ognisku.A jeszcze jak wokół roznosi się zapach bzów albo maciejki, to już nic nie potrzeba do szczęścia :) Ale się rozmarzyłam... :) Świetne rzeczy robisz Jakubie, jesteś baaardzo zdolny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakubie, zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

      Usuń
  2. Na takiej ławeczce romantyczne wieczory z dziewczyną mmmmm:)Ja też się troszkę zamyśliłam,piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy starsza Pani też może na niej usiąść :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Majster Jakub robi najlepsze ławki i nie tylko, sam takie mam i polecam gorąco!!!
    Majster Jakub to złota rączka! Nikt nie będzie zawiedziony gwarantuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakubie, robisz fantastyczne rzeczy.
    Świetne jest krzesło, ławeczka i stolik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne mebelki! Zostaje tylko grilla odkurzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ławeczka! i stolik piękny, lubię takie zaokrąglenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piękne rzeczy, zawsze podziwiałam ludzi którzy potrafią wyczarować przydatne -i nieprzydatne też- rzeczy z drewna. Super ławeczka i stolik. Moja mama ma duży ogród i zawsze żałuje, że ani syn ani zięciowie nie umieją z drewna zrobić nic hehe.
    Pisałeś kiedyś u mnie na blogu, że masz malutkie zawiasy takie do skrzyneczek decu, zawiasy to ja jeszcze odnalazłam jakies w sklepie, ale problem jest taki że takich krótkich śrubek czy gwoździków nie ma, ścianki w skrzynkach są cienkie. Co radzisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne
    taki zestawik na tarasik :)praktyczny i ładny w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń