Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tu trochę drewnianych inspiracji i niesamowite iluzje. Zapraszam.

sobota, 27 kwietnia 2013

Magiczny ogród

Dobry wieczór. Ostatnio oglądając iluzjonistę wpadłem na pomysł wykonania chłopka lewitującego. Nie mogłem się oprzeć aby nie zalewitować obok mojego nowego dzieła. Zanim ktoś napisze, że to Photoshop zdziałał takie cuda, powinien poszperać po you tube i zobaczyć iż taki trik jest możliwy. Interesuję się magią niecałe pół roku ale coś mi tam świta już. Zdjęcie nie odda tego jak filmik ale nic nie muszę udowadniać. Chciałem wam pokazać mój świat. Może zalewituję w jakieś miejscowości turystycznej latem. Przepraszam że na siekierce ale tylko to miałem pod ręką a zdjęcia były robione na szybko. Pozdrawiam wszystkich.




19 komentarzy:

  1. Super!!!
    Bardzo wesoło w tym Twoim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia :) Takie co to nie za wiele pokazują a jednak...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, świetna sztuczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie pomysłowy Dobromir...Swietni ci lewitujący chłopcy,zarowno ten prawdziwy,jak i ten drewniany (Pinokio?)
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu fiu, Ty jesteś prawdziwym magikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakubie, fantastyczne zdjęcia.
    Gdzie nauczyłeś się magicznych sztuczek?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha! ale wesoło u Ciebie! Jak nic umiesz lewitować! nie wiem jak to robisz, może masz bardzo silną rękę, na której się utrzymujesz? Nie mniej trik znakomity! Obaj jesteście znakomici!
    A takiego faceta lewitującego też chciałabym w swoim ogrodzie, no niestety chodzi mi o tego z brzozowych kawałków! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. A może potrafisz lewitować bez podpórki?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna z Was para lewitująca :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczny ten Twój ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Jakubie !!!!

    A może tym razem ja się do Was ( Ciebie i Twojego chłopka) wprosze na herbatkę na pewno by mi samakowała w tak doborowym towarzystwie!!! Pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na bloga po odbiór wyróżnienia Liebster Blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Jakubie!
    Bardzo dziękuję za odwiedziny.
    Życzę Ci miłego weekendu.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten twój ogród
    jedyny w swoim rodzaju:)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogi Jakubie, czekamy na Twój kolejny post!!!!
    Ogród masz super więc pokazuj co u Ciebie rośnie!!1
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym chętnie polewitował.Podobno z góry lepiej widać.Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń