Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tu trochę drewnianych inspiracji i niesamowite iluzje. Zapraszam.

sobota, 6 kwietnia 2013

Ciuchcia Kuby Guzika


Hej! Wreszcie udało mi się ukończyć kolejny pomysł który roił się w mojej głowie. Gdy nadejdzie wiosna w tym wagoniku będą rosły przepiękne kwiaty a może nawet dorobię drugi. Może ma ktoś pomysł na jakieś ciekawe kwiaty, które by tu pasowały? Mam nadzieję, że i Wam się to spodoba. Choć mamy 6 kwietnia zdjęcia niestety w zimowej scenerii, ale posłałem już krasnala po wiosnę.





19 komentarzy:

  1. Och jaka piękna ta ciuchcia, jestem nią zachwycona:) Już sobie wyobrażam jaka będzie kolorowa z kwiatami. Ja posadziłabym w tym wagoniku bratki. Albo aksamitki bo nie dość, że mają piękne kolory, to są to bardzo trwałe kwiaty którymi można cieszyć oczy do późnej jesieni. Zrób jeszcze jeden wagonik to będzie wtedy kwiatowy pociąg . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka superowa!!Moja Alutka piszczała by z radości :) nawet w tej scenerii prezentuje się uroczo :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ! I niech krasnal przywiezie nam wiosnę . I wiosenne kwiatki .

    OdpowiedzUsuń
  4. No rewelacja! Oj gdyby mój mąż umiał takie cuda robić, bo ja to zapalona kwiaciarka jestem:) Ja bym tu posadziła pelargonie, surfinie albo aksamitki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to już wiem dlaczego nie było Cię tak długo.Jesteś usprawiedliwiony,miałeś troszkę pracy,ciuchcia na medal:)A kwiatki jakie...jakiekolwiek posadzisz będą się ślicznie prezentowały w takiej oprawie:)Miłej ,słonecznej niedzieli życzę:)
    Ps:Proszę nie pisz do mnie na Pani mam na imię po prostu Bożena,strasznie nie lubię jak ktoś mi paniuje,mam tam ileś lat ale nie aż tak dużo hihi:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ciuchcia:) Spisałeś się na medal:) Liczę na to, że krasnal skusi wiosnę tym wspaniałym pojazdem i wkrótce ją do nas przywiezie:) Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Moje dzieci już nudzą męża o taki pociąg :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna :) Zdolne masz ręce :P
    Zapraszam do mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace ! Jest Pan niesamowicie zdolny . Pozdrawiam serdecznie Ina

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj pomysłowy Jakubie. Bądź tak miły i podeślij mi swojego krasnala, może do mnie też ściągnie wiosnę? Świetna jest ta ciuchcia! Posadź w niej bratki albo stokrotki, będą wyglądać cudownie. Z przyjemnością dopisuję się do Twojej witryny i poczekam na kolejne pomysły. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu bo dzięki temu trafiłam na Twój :) Jestem zachwycona Twoimi pracami... Masz chłopie talent! ;) Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ciuchcia! można w niej posadzić kwiaty, będą fajnie wyglądały:)pozdrawiam i czekam na następne dzieła spod Twoich rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie !!!

    Miło mi że mnie odwiedzasz Majsterku Jakubie, przychodzę i ja, przychodzę i podziwiam Twoje piękne prace, pomysły i wykonanie. Widać że w każdą ze swoich prac wkładasz kawałek własnego serducha!!! Pozdrawiam cieplutko, Magnolia57
    p.s. piesek wdzięczny za głaskanie, wesoło merda ogonkiem, :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ciuchcia ale koniecznie jeszcze jeden wagon a w nich kwiatki:) ja widzę np w środku stojące pelargonie, a po bokach zwieszające się pelargonie , surfinie lub petunie ....obojętnie co posadzisz i tak będzie ślicznie bo każda roślinka ma swój urok :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze jeden wagonik i urocza ciuchcia z krasnalem pojedzie i przywiezie "Panią Wiosnę" Fantastyczny pomysł. A ja tam widzę lewkonie, smagliczkę, aksamitkę drobnolistną, szałwie lśniącą, maciejkę...i zabrakło miejsca w wagoniku :)))))) Wszystkie kwiaty tam będą pięknie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo serdecznie zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia dla Twojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam widze zgrzeweczke tyskiego w wagoniku Majsterku. Super pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń