Witajcie na moim blogu. Znajdziecie tu trochę drewnianych inspiracji i niesamowite iluzje. Zapraszam.

czwartek, 21 marca 2013

Taczki ogrodowe i kolejne wyróżnienie

Witajcie! Czekając na wiosnę postanowiłem stworzyć taczki w których będą rosły kwiaty. Ale jest to dopiero rozgrzewka przed następnym dziełem nad którym pracuję. Widzę że coraz więcej przybywa osób które chętnie mnie odwiedzają, mam nadzieję że Was nie zawiodę i w najbliższym czasie będziecie mieli co oglądać. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze jakie od Was otrzymałem, jest mi niezmiernie miło czytać tak pochlebne opinie na temat moich prac.







Bardzo miłym zaskoczeniem jest dla mnie kolejne wyróżnienie mojego bloga jakie otrzymałem od Pani Beaty z bloga KLIMATY BEATY Serdecznie dziękuję za docenienie moich starań w tworzeniu tego bloga.
Oto wyróżnienie jakie dostałem :


Ja wyróżniam następujące blogi

http://jasia83.blogspot.com/
http://wylegarniarozmaitosci.blogspot.com/
http://malami12.blogspot.com/2013/03/witajcie-wieczorkiem-siedzac-ostatnio-w.html?showComment=1363898515386#c6272889551189535543

Zapraszam do obejrzenia tych blogów :)

13 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżnień! a taczka jest niesamowita! czekam na następne Twoje pomysły i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super taczki a pasażer w jednej z nich mnie zachwycił :) Śliczny koteczek, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne taczki, już sobie wyobrażam, jak pięknie kwiaty będą się w nich prezentować:) Koteczek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień, piękne taczki. szkoda, że nie mam ogrodu :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia:)Taczki już znalazły swojego właściciela,ten śliczny kociak się już tam zadomowił:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosną kwiaty, zimą autko dla kociaka :).
    Taczki wyglądają super fajnie i na pewno będą pięknie eksponować kwiaty. Ciekawa jestem następnej pracy. Gratuluję wyróżnień:).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super takie taczki chętnie wyeksponowała bym w swoim ogrodzie a ze czas na to jeszcze to wszystko do zrobienie pięknie:)) pozdrawiam :))
    i dziękuję za wyróżnienie :):)))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne taczki, gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuba wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Tobie Kuba oraz Twoim najbliższym, zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, mile spędzonych w rodzinnym gronie :)

    \ /
    0 0
    ~ v ~
    -

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,jeśli to nie tajemnica to skąd jesteś,jeśli piszesz, że parę kilometrów,może się znamy chociaż z widzenia...Pozdrawiam wieczorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna taczka ;) I ten mruczuś bardzo ładnie w niej się prezentuje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taczki wyszły super,zapraszam po wyróżnienie na;http://wytworkowo.blogspot.com/
    Wiem,że dostałeś ich ostatnio kilka, ale nie mogłam sobie odmówić,najwyżej nic z tym nie rób.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń